İnsanı sağlığına kavuşturmak için çalışan Atamer Göz Merkezi olarak dinamik hastanecilik anlayışımızın temelini hasta odaklı çalışmalarımız oluşturur. Mutlak hasta memnuniyeti hedefiyle çalışır; attığımız her adımı hastalarımızın ihtiyaçlarına göre planlarız.

Bizim için memnuniyet, hastalarımızın randevu almak için bizlere ulaştığı Atamer Göz Merkezi Çağrı Merkezi’nden başlar; hastanelerimizdeki karşılanma, teşhis ve tedavi uygulamaları ile devam eder.

Memnuniyet kavramında bizim için anahtar kelime, kaliteli hizmet sunumudur. Bu nedenle Çağrı Merkezi’nden Misafir Hizmetlerine, tüm tıbbi birimlerimizden Hasta Hakları Birimi’ne, Kalite Departmanı’ndan İnsan Kaynaklarına bütün idari birimlerimiz Memnuniyet Merkezimizin bir parçası olarak çalışır.

Karşılaştığımız taleplerin “neden yapılamayacağına” değil; “nasıl”, “ne ölçüde” ve “ne şekilde” yapılabileceğine odaklanırız. Hastalarımız ve yakınlarının muayene, tetkik, teşhis, tedavi, yemek, temizlik, güvenlik, otopark ve hastane dolaşım gibi tüm ihtiyaçlarını memnuniyetle karşılamak daima önceliğimizdir.

Görüşlerinizi Paylaşın

Görüşleriniz bizim için değerlidir. Atamer Göz Merkezi hastanelerimiz ile ilgili her türlü düşünce, öneri ve eleştirilerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

    * işaretli alanların doldurulması zorunludur.
    Gizlilik Politikası ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Aydınlatma Metni'ni okuduğumu ve bu kapsamda Atamer Göz Merkezi'nin kişisel verilerimi işlemesini kabul ediyorum.